det stavas FÄLG. inte fälj. OK? ha ha

jag drömde att jag stavade fel här i bloggen. jag skrev "fälg" (alltså bilfälg) och alla började skriva massa kommentarer och hånade mig för att jag hade stavat fel. (jag hatar som sagt stavfel och rättar gärna andra när dom stavar fel. trofan att folk vill sätta dit mig också då! haha). men i alla fall nu googlade jag på ordet och det stavas faktiskt "fälg" ! så det så. så du, session alex eller vafan du hette som kommenterade i min dröm i natt, och tara och jennifer och alla andra, mohahaha. jag hade rätt!

(har ingen aning om vem session alex och tara och jennifer är. har aldrig fått kommentar av någon med nåt av de namnen. men det är ju kul att vadsomhelst kan dyka upp i ens drömmar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0