i brist på annat.

[ ] - Jag är frivilligt singel
[ ] - Jag är ofrivilligt singel
[X] - Jag är i ett förhållande. danibanani
[ ] - Jag bor ihop med den jag älskar.
[ ] - Jag är förlovad
[ ] - Jag är gift
[ ] - Jag har varit på en blind date
[ ] - Jag har blivit dumpad oftare än jag själv har varit den som dumpar. det är nog undefär lika
[x] - Jag saknar någon just nu nikke!
[ ] - Jag är rädd för att bli övergiven
[x] - Jag har varit otrogen i ett förhållande
[ ] - Jag har haft en kille som varit otrogen..
[ ] - Jag har skiljt mig.
[x] - Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig
[x] - Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit ja, och det var jävligt dumt gjort
[x] - Jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit.
[x] - Jag har sparat något från ett gammalt förhållande

ps. dagarna går snabbt på det nya jobbet. it feels gooooood. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0