kan inte sova.

åh jag kan verkligen inte sova.
har försökt nu ett tag, räknat baklänges från femhundra och sånt
men det fungerar inte

funderar på hur allting kommer att bli

kanske skulle titta lite på sunes jul.
fast nä, jag orkar inte gå fram till tvn.

vill prata med dan. men han sover säkert

imorgon är det partyparty. och jag får äntligen träffa nikke igen.
det kommer bli bättre än bäst för han är brabrabra.

ska fika med josefin också. det blir trevligt.
och sist men inte minst får jag träffa emma igen.
det var ju tusenmiljardermiljoner år sen.
okej, en lätt överdrift. men det var längesen.

nä nu måste jag försöka sova. händer ändå inget kul på internet.
och jag är trött på att snoka. finns inget kul att läsa ändå. haha.
joejoe & mando, the snooook masters. natti.


Kommentarer
Postat av: kajsa

DU FÅR INTE FLYTTA TILL LINKÖPING

2007-04-27 @ 12:36:14
URL: http://kajsaaa.blogg.se
Postat av: kajsa

va braaaaaaaaaaaa!!!

2007-04-27 @ 13:57:58
URL: http://kajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0