natt.

flytten kanske blir uppskjuten någon månad :/ lite tråkigt, men imorgon får vi nog veta hur det blir. eller så kan man säga som emelie; "jag skiter fan i om vi har kontrakt på lägenheten den första juni. för den första juni flyttar jag in där i vilket fall" haha. och kajsa, jag kommer sakna dig. och alla andra. men du får komma och hälsa på. när du vill, jämt och ofta.



när vi gick hem från jobbet idag så tittade vi på hus. jag sa att jag nångång ville ha ett hus och eva tittade lite konstigt på mig och sa "vaaa, vill du varför då?" och jag vet inte men jag ska ha ett hus nångång och jag har gjort en top 3 lista med fina hus på väg hem från jobbet;

1. det röda huset uppe vid doktorn, med ett såntdär lusthus på trädgården. (för övrigt en stor trädgård med gungor)

2. det vita tegelhuset på min gata ungefär mitt emot fyra punkter. det är ett sådär snobbigt hus med fin trädgård och stor balkong. och en stor lampa i vardagsrummet. typ en kristall-lampa.

3. det svarta/bruna lilla huset på andra sidan av min gata. den där det alltid står en liten cool blå bubbla parkerad utanför (den ska såklart också ingå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0