shaky

fan. nu kräks jag snart.
om en halvtimme måste jag vara där ungefär.
EN HALVTIMME. aaah.
och jag har knappt kunnat sova inatt
hur fan kan man bli sånhär?!
ska det bli så varje gång jag kommer till ett nytt jobb?
isåfall passar det nog inte mig att jobba såhär. haha

hejdå. nu ska jag leta efter nån shevrie eller xevri eller vad hon hette.

förresten så drömde jag om den där jävla skåningen så nu kommer  jag ha honom på näthinnan hela dagen. det känns ju jättebra. eller inte. han hade stora händer. och han var ihop med en porrskådis / prostituerad. han betalade henne med godis. vilket sunt förhållande. ett sånt hade iaf inte vi. thankgod. haha. men jag hade nästan glömt hur han såg ut men nu minns jag på grund av drömmen. på gott och ont. han är ju min vän fortfarande. såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0