slit och släp.

idag:   

  • jobbat 
  • gått på stan
  • lämnat min bil i hillerstorp på verkstad
  • träffat mamma
  • varit hos mel
  • varit hos hanna
  • varit hos johanna & daniel
  • åk in till värnamo igen och hämtat en soffa
  • hämtat en madrass hos jan
  • slitit med soffan hela kvällen. monterat och fixat och trixat
  • letat skruv på willys
  • hittat (för korta) skruvar på Q8
  • varit på mcdonalds och ätit äckliga chili cheese tops
  • burit ner den andra (tunga) soffan ner till källaren

och vet ni vad jag ska göra nu? SOVA! fy fan vilken hektisk dag. egentligen. fast jag är nöjd med min nya soffa. den är bra och smidig, som en dubbelsäng, om man vill. weee. tack oskiposki.  


Kommentarer
Postat av: kajsa

okej, ta det lugnt, tröjan passade, men den tröjan är hos pappa tror jag och jag är hos mamma. och jag tränar imon

2007-04-03 @ 20:40:16
URL: http://kajsaaa.blogg.se
Postat av: magz

hah, men hur gick det med madrassen då? puss

2007-04-03 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0