snodde av kajsa.

Sätt din musik på blanda.
Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
Använd sångtiteln som svar på frågan.
Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
- get up (ciara feat chamillionaire )

2. Kommer du komma långt i livet?
- hey hey my my (neil young)

3. Hur ser dina vänner dig?
 - capture it (majken tajken)

4. Kommer du gifta dig?
 - nothingman (pearl jam)

5. Vad är ditt livs themesong?
- generellt (timbuktu)

6. Vad e ditt livshistoria?
- combat baby (metric)

7. Hur är skolan för dig?
 - speed kills (the smashing pumpkins)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
- in god´s hands (nelly furtado)

9. Hur kommer imorgon vara?
 - 11th street kidzz (hanoi rocks)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
 - difference between love and hell (sahara hotnights)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
 - the chemicals between us (bush)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
- wind it up (gwen stefani)

13. Hur är det med ditt liv?
 - girlfriend in a coma (the smiths)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
- en himmelsk drog (kent)

15. Hur ser världen på dig?
 - the ballad (millencolin)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
 - world wide suicide (pearl jam)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
- har det bra (timbuktu feat onkel P)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
 - spaceboy (the smashing pumpkins)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
 - body movin´ (beastie boys)

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
 - the zephyr song (red hot chilipeppers)

21. Kommer jag nånsin ha barn?
 - di grind (kaizers orchestra)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
 - no song unheard (the hellacopters)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
- cigarettes and chocolate milk (rufus wainwright)

24. Vad är några tips till mig?
 - neon lights (sahara hotnights)

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
- bones (the killers)

26. Vad är min danssång?
- 156 (mew )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0