still good friends.

jag blir känslosam på natten. FÖR känslosam kanske. jag känner igen dig och mig i alla sad songs. det är du och jag i varenda olycklig jävla kärlekslåt. hade det varit för ett år sedan hade jag blivit ledsen. hade det varit för sex månader sen hade jag blivit ledsen. hade det varit för tre månader sen hade jag blivit ledsen. men nu är jag inte det längre. och vet du vad? det känns så underbart skönt att inte längre vara ledsen! att inte längre älta, att inte längre undra vad du gör. att inte längre fundera på hur du känner / tänker. att inte längre göra precis som du vill. att inte längre vara en sucker for your love helt enkelt. missförstå mig inte. jag älskar dig fortfarande, I´ll always do that. dig går inte ersätta, och dig ska jag alltid ha kvar. no matter what.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0