trött som en.. jagvetintevad.

den där nervositeten kommer tillbaka. blir så nervös så jag inte kan äta. mår bara illa. just idag är det inte så farligt, men på söndag kommer det bli värre. och på måndag morgon, herregud. jag kommer vara ett vrak. men det är bra att vara nervös. det är skönt när nervositeten släpper.

nu måste jag sova. är hur trött som helst. missade tyvärr jannes & deras spelning idag. vi var verkligen på väg, men jag bara kände att "nej, jag orkar verkligen verkligen verkligen inte". och jag fick jättedåligt samvete, men det kommer fler tillfällen. jag vet iallafall att spelningen gick bra och att pojkarna var nöjda. det är ju huvudsaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0