det är bara minnen för livet.

tittade på videon till kräm med kent förut och det för med sig så mycket minnen. denna videon hade pappa på sitt band som han hade spelat in från tv. jag minns att vi ofta tittade på det där bandet och jag kommer ihåg att han hade the presidents of the united states -peaches på det bandet också. och sepultura - roots bloody roots. och en låt som hette punk rock song med bad religion. men mest var det videor och framträdanden med kent. 

jag minns att jag alltid längtade så mycket efter pappa pelle när jag var hos mamma, och tvärtom. det är skönt att man bara har positiva minnen, inte alla som har det..


Kommentarer
Postat av: Steph

Haha, det gör du kanske... Men jo, jag längtade tillbaka jättemycket kanske det..första året? Men nu är Växjö hemma och Ystad en stad jag bodde i innan och som jag tycker om att åka tillbaka till, men det är inte hemma som det en gång var.
Så hemlängtan eller vad man ska kalla det går över med tiden.:)

2007-08-16 @ 18:05:15
URL: http://magnifique.blogg.se
Postat av: kajsa

det bandet kollade vi alltid på..

2007-08-17 @ 12:49:10
URL: http://kajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0