en räddare i nöden, jag är evigt tacksam.

hemma igen, efter några dagar i stockholm. vi hade det bra, tog det mest lugnt. åt god mat och så, och umgicks med emelies mamma och christer. var på ung 08 igår och tittade på le muhr (marias band) och det var bra. och så såg vi frida! dunka mig gul och blå- frida. det var roligt ! och vi pratade lite engelska med en holländare också.

idag på hemvägen totaldog bilen av någon anledning. det har aldrig hänt förut, den har gått så bra så. den dog strax utanför linköping , och vi stod där och viftade på folk men ingen stannade. efter 45 min eller nåt så stannade i alla fall världen mest underbara och vänliga människa, mattias hette han. han jobbade med bilar, och han bogserade oss till någon han kände som hade en bilverkstad och sen körde han oss hem. sådana människor växer inte på träd, och på fredag när jag får mina pengar ska jag köpa blommor till honom. jag blir helt rörd när jag tänker på hur snäll han var, och vilket tålamod han hade. hans son albin var också söt som orkade vänta.


nu ska jag kolla på en video med le muhr på youtube, sen ska jag sova. tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0