första dagen på fu.

image229

idag var vår första dag på folkuniversitetet. det första som händer är att en kille tog mig på asset, grej nummer två var att samma kille kallar emelie för tjuren (antagligen eftersom hon har en septum i näsan). det tredje som händer är att samma jävla irriterande kille kommer in i klassrummet när det bara är jag och emelie där. när han ser oss vänder han sig till sin kompis och säger "fan det är ju bara fula tjejer i min klass". jag tror jag hatar honom lite. fast man kan ju skratta åt honom lite också, eftersom han nog inte fattar sin egen dumhet. men det blir nog rätt drygt att stå ut med honom.

Kommentarer
Postat av: evelina

kul! vad var det nu du skulle plugga? =)
allt e bra med mig, jag jobbar för FULLT!
kram

2007-08-29 @ 21:19:42
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: magz

herregud vilken puckad snubbe. kan du inte bara kicka hans ass. lycka till i skolan. puss!

2007-08-30 @ 11:19:35
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: Gabz

Jag ska åka till kina!

2007-08-30 @ 19:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0