första natten i lägenheten

det känns helt konstigt, inte alls som mitt hem. men det kommer väl antar jag, och hoppas jag. tror kanske jag åker till värnamo redan imorgon om vi kommer iordning. man vill ju inte stressa. men jag har ingenting att göra här nu fram tills skolan börjar. känns som att det finns mer att göra i värnamo för tillfället, känner ju ingen här än.

fan vad jag är töntig men jag saknar redan de dagliga besöken på bredasten med frida. och jag saknar att kunna ringa folk och bara gå dit och umgås. nu är alla så långt bort! eller om det är jag som är långt bort från er? det känns i alla fall inte bra just nu. det blir bättre när skolan börjar, det vet jag.. jag måste sluta tänka och oroa mig så mycket.

godnatt folks.

Kommentarer
Postat av: fridis

faaaan vad jag saknar dig :/

2007-08-02 @ 01:42:48
URL: http://blogg.passagen.se/izmra_jag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0