hey, tycker synd om mig själv en stund

alltså. det tjuter i mitt vänsteröra. som ni vet, testbilden på tv. det har hållt på nu i en och en halv timme och det har inte blivit bättre. snarare har ljudet ökat, om det inte bara är inbillning. jag är rädd att det ska hålla i sig, jag är rädd att det aldrig mer ska bli tyst. men jag hoppas att det är borta när jag fått sova.

jag har ont i magen också. eller inte magen, lite ovanför. vet inte vad som sitter där. hade så ont att jag lipade förut. nu är det lite bättre, men det känns inte helt bra än. det gör ont vid hjärtat också. vad kan det vara? det växlar typ mellan ont i hjärtat och ont i magen. det går inte förklara.

jag känner att idag är ingen bra det, det känns som att det bara är massa fel på mig just idag. jag tänker för mycket också, så tankarna snurrar runt därinne bland allt tjutande och jag får inget perspektiv på nånting alls.

imorgon är claras födelsedag, hoppas att allting är bättre då.

Kommentarer
Postat av: evelina

vi bor precis vid ryds centrum, bakom den stora parkeringen på baksidan!
om du vill kan jag lämna ditt namn o nummer till min chef, det var så elin fick jobb =)
krya på dig, inte kul att vara skjuuuk!
kram

2007-08-31 @ 22:01:23
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

längst bort vid björnkärrsskolan typ? känner du många här eller hur var det?
min mail står under min pressbild!
kram

2007-09-01 @ 10:29:52
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0