I´m asking for a meaningful life

har ju bara varit borta två dagar men detta känns faktiskt redan som mitt hem. nu känns det bara konstigt att åka till värnamo igen. ska bli roligt att träffa joanna och frida och janne och klas. men jag menar.. det är ju här mina saker är, det är ju här jag bor nu. det kommer inte kännas som hemma längre, i "mitt" värnamo..

jag vet inte om det är bra eller dåligt. bra förmodligen eftersom det är här jag har bestämt mig för att bo.. det känns bara så konstigt att jag har lyckats anpassa mig så fort, det brukar oftast ta lite tid. men det ska man väl inte reflektera över, det är väl bara att ta det för vad det är och just nu känns allting skitbra.

som en gammal vän sa till mig en gång. "amanda du passar inte att jobba på fabrik, du måste se nåt mer, göra nåt annat. annars blir du som tanterna du inte tycker om och det förtjänar inte du". fint sagt. och jag är så glad att jag slipper industriarbete just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0