kanske är min hjärna, tumlad och tömd

två låtar från storsjöyran -96. jag har så mycket minnen! -96 var första gången vi såg dem. då var det jag, pappa, kajsa,sebastian och pappas kompis ronny. det var i halmstad och sven- ingvars (!!!) nationalteatern och nordman spelade också. jag minns att det ösregnade, och vi fick sitta inne i öltältet hela tiden när sven-ingvars spelade. jag minns att pappa alltid pratade om att han fick gåshud när han hörde tio minuter (för mig själv) och att han hade spelat in massa musikvideor från ztv och musikbyrån. och intervjuer och framträdanden dom de varit med i. men det var på den tiden det.. när de var bra.. eller ja, de är väl fortfarande ganska bra men verkligen inte som då.men jag ser fram emot konserten och jag hoppas dom är lika bra som dom alltid är live.



nu ska jag sluta skriva massa inlägg i bloggen och försöka sova istället. godnatt.

Kommentarer
Postat av: kajsa

kommer du ihåg att vi fick träffa dom backstage, och vi kunde få tshirts och autografer och sånt men vi vågade inte.

2007-08-17 @ 21:04:59
URL: http://kajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0