kempegott

varje morgon när jag vaknar slår jag på datorn för att kolla om någon av er uppdaterat era bloggar. jag är helt exalterad, för jag vill läsa nåt nytt. men det är inte ofta någon skriver nåt, så skärpning. (ni kanske har ett liv till skillnad från mig. grattis isåfall)

igår skulle janne prata norska, haha. kempegott och grillekyrv. tror inte det är helt korrekt norska faktiskt :) men jannebanan, tack för att jag fått vara här och så.. du är bäst i världen. febbe plus febbe.

idag ska jag åka hem till min lilla familj i linköping, emelie & rufus. filippa, clara och mamma följer med, det blir roligt. känns bara lite jobbigt att inte veta när man får se folket i värnamo igen. har ingen aning om när jag åker tillbaka nästa gång. men men, ni får se till att komma upp och hälsa på också.

Kommentarer
Postat av: filippa

jag lääser : ) haha

2007-08-07 @ 15:54:07
Postat av: Siri

Jag gjorde det. Det var längesen sist dock så det kanske inte blir rätt i statistiken.

2007-08-07 @ 20:59:41
Postat av: annareddie

ja läser med : ) men bara ibland, när jag kommer ihåg att du har en blogg. pusshej

2007-08-07 @ 22:42:59
Postat av: josse

ja, jag läser. fast du känner inte mig :) men jag tycker om att läsa din bloggar. du skriver intressant!

2007-08-08 @ 17:59:34
Postat av: Mjaulin

Jag läser med din blogg =)

2007-08-09 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0