möte på folkuniversitetet.

imorgon klockan åtta ska vi på möte mitt emot folkuniversitetet. har ingen aning om vart det ligger egentligen, så jag hoppas att emelie vet. det ska bli kul att börja plugga. det tyckte jag för en vecka sen också men insåg att det inte var nåt för mig att gå på valla. hoppas detta blir bättre, det blir det alldeles säkert.

ikväll kommer matthias och hjälper mig att sätta i en generator som han har fixat. han är verkligen hur snäll som helst. han åkte en omväg till norrköping för att kolla på en skrot där om det fanns en begagnad generator. innan dess hade han kollat med alla sina kontakter och på internet men inte fått tag i någon. men tillslut hittade han denna. och jag tjänar massa pengar på att slippa köpa en ny, så jag är skitglad. och jag är glad över att det var just han som stannade för att hjälpa oss när bilen dog

jag kan verkligen ingenting om bilar, men nu har jag lärt mig vad en generator är och det är ju ett framsteg. min framtida karriär kanske blir som bilmekaniker?

nu måste jag ta mig en power-nap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0