2007´s

2007's att lyssna på
Paolo Nutini, Smashing pumpkins (alltid), Imogen Heap, Brittan, m.fl.

2007's to wear
Klänning och leggings !

2007's mest underbara
Joe, Emelie och Jan. + hela min familj.

2007's mest tålmodiga
Janne. Jag fattar ibland inte att han står ut med mig.

2007's jobbigaste
I början var det jobbigt att flytta, men sen blev det bra tillslut ändå.
Sen var det lite struligt i början av året, men ja. Det är också bra nu.

2007's häftigaste
Att flytta!

2007's lyckligaste
Jag är lyckligast när jag träffar Clara.

2007's upplevelse
Flytta får jag väl säga där också. Och sen var det kul att byta jobb.
& att se moneybrother med Kajsa var bra.

2007's keywords
ups & downs

2007's TV
Desperate housewives, Criminal Minds, Cold case, Våra värsta år, Vänner.

2007's mest använda
Internet har jag använt en himla massa. Och proffs hårspray

2007's sorgligaste
Som sagt, i början var det lite jobbigt & även sorgligt att flytta.

2007's största
Hahaha, nu tänkte jag på nåt dumt. Nä usch, jag tänker inte svara.

2007's att äta
Palle kuling tablettask. Fetaost. Bakad potatis med den där röran som vi alltid gör.
Och dricka: POWER KING & KAFFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0