Det är tråkigt att läsa om andras drömmar, men här kommer min.

Måste bara berätta om en konstig dröm jag hade. Jag drömde att min fd. bästa kompis (vi umgicks hela tiden när jag gick i ettan på gymnasiet och han gick i trean) berättade för mig att när vi umgicks som mest så hade dom massa flyktingar hemma. Bara tjejer. Och ibland när han hade tråkigt brukade han misshandla dom. Det var skithemskt. När har berättade satt jag bak på hans moped och jag hoppade av i farten och sa att jag aldrig mer skulle prata med honom. Och då började han gråta och sa att han ångrade sig, men jag sa att jag aldrig ville se honom igen. Jag grät som fan när jag vaknade.

Usch! Det var ingen rolig dröm. Men men, det var ju inte verklighet i alla fall. Nu kommer Daniel så nu ska vi parta lite. Ha en trevlig fredagskväll och helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0