du stör mig, fast jag ska vara positiv

Du stör lugnet som hade infunnit sig i mig. Det där lät djupt. Jag var i alla fall glad, och nöjd med det mesta. Sen kom du. Det är väl taskigt att skylla på någon men jag har insett att jag är inte redo för nåt sånt här. Jag vill ha vänskap. Jag var glad, varför ska det alltid hända nåt som fuckar upp det? Äh, jag gör en lista på bra saker istället

  • Kent 7 februari (Mitt favoritband sen jag var tretton år. Kent har varit med mig i mina tonår. Jag har gråtit med kent, jag har skrattat med kent. De har förstärk varje känsla och det finns inget band som har betytt så mycket för mig som de har gjort. Jag gillar dem inte alls lika mycket nu, och de senaste skivorna är inte särskilt bra, men det är ändå värt att gå på deras konsert för det är ett jäkligt bra live-band och jag får återuppliva de där åren lite.
  • Smashing Pumpkins 1 Mars (Alltså,  ni förstår nog inte men min dröm har alltid varit att se smashing pumpkins. De har varit mitt favoritband i flera år och jag älskar dem. OCH NU KOMMER DE TILL SVERIGE. Det var iochförsig här i somras också men då kunde inte jag. Och jag MÅSTE se dom. Jag hade till och med tänkt åka LÅNGT bort för att se dem. Och nu kommer de hit. Det är helt ofattbart)
  • Britney - Gimme more
  • DR SPENCER REID (om någon undgått det)
  • Brokeback mountain, som jag ska titta på imorgon igen
  • Paolo Nutini
  • Datorkunskapen, och Mustafa för han är snäll
  • Blue Moon. Trots allt
  • Johnny Rocker med Magnus Uggla
  • Min sambo gör mig oftast glad
  • Janosbananos som jag alltid kan ringa till om det är nåt
  • Imogen Heap
  • Csn har fixat allt med mina "skulder" och mina pengar
  • Sophia! Hon är bra
  • Clara min älskade sötnos. Och mamma. <3
  • Pappa. För att man kan prata med honom.
  • Rufus för att han är så söt och gullig och go.

Se! Det var ju massa positiva saker. Varför överväger alltid det negativa då?


Kommentarer
Postat av: joejoe

snyft. jag vill me va meeeee

2007-12-05 @ 21:39:59
Postat av: Sophia

Vad du e gullig amandus! Vem är det som stör ditt liv då..? Han som du träffade i helgen.. ?

2007-12-05 @ 22:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0