I just gotta let it go

Jag måste klaga av mig lite. Det var längesen jag kände mig såhär arg utan anledning. Det var längesen jag kände mig såhär arg även när jag haft anledning till det faktiskt. Jag har varit glad på sistone. Jag undrar om det har med jobbet att göra? Fast grejen är att när jag är där så är jag ju glad, det är när jag kommit hem därifrån som är sur på det mesta. Jag kanske bara är trött. Lista på grejer som jag är sur över:

- pengar
- brist på julklappar att ge bort
- pengar
- skolan
- den där jävla engelskan
- adlibris.com (jag är inte sur på dom, jag är bara lite orolig)
- pengar
- csn
- torr hud i ansiktet
- att det är 22 på harrys på juldagen
- pengar
- hur jag ska komma hem. har tusen kg packning och en hamster i bagaget. jippi.
- folks konstiga beteende och deras tro att de kan bete sig hur de vill mot mig
- att jag aldrig kan bli kär
- reklamen på mixmegapol

Så, det var min klaglista det. Nån dag ska jag skriva en positiv lista också, men just idag blir det svårt eftersom jag som sagt är på världens kanske sämsta humör just för tillfället.

Jag saknar Linköping och Platens.. Även om det är bra hemma hos mamma också, såklart.

Kommentarer
Postat av: sophia

jobbigt :(
hur gick förresten resan ner till småland med rufus & allt?

2007-12-19 @ 11:29:22
URL: http://kickitback.blogg.se
Postat av: emelie

jag undrar också hur jag ska komma hem med betty.
och platens ja, platens äger!:D

2007-12-19 @ 11:50:15
URL: http://dren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0