Idol-Amanda

Ken säger:
hur känns det att vara i idolfinalen?
amanda säger:
den enda likheten mellan oss är namnet. Konstigt nog har jag hört det där endel. Idol-Amanda kallas jag numera av vissa. haha
Ken säger:
haha jomen jag tycker det också. ni påminner om varandra så sjukt mycket.
amanda säger:
jasså? kläderna eller?
Ken säger:
haha nä men allt.liksom blicken, mystiken, sättet ni pratar på osv.
Ken säger:
jävligt häftigt faktiskt.-
amanda säger:
ska man ta det som en komplimang eller? :)
ken säger:
Du ska absolut ta det som en komplimang

Jag och Sophia som satt och sa massa skit om Amanda igår, att hon är så dryg och sånt. Ja ja, då är jag också dryg då. Men det gör inget, för nu är jag ju kändis! Autograf, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0