känslan som jag har är inte min

Allt känns så jäkla orättvist och alla är sura & gnäller. Jag med. Jag gnäller nog mest och högst. Men till vilken nytta? Ingen alls, det bara smittar av sig och så blir det en ond cirkel. Jag mår illa, det är nåt som känns fel här men jag kan inte riktigt säga vad. Det kanske är just stämningen. Det är så mycket enklare och lättare i vanliga fall. Nu är det samma känsla av att vara instängd som jag haft förut och när den kommer tillbaka är det bara sömnen som hjälper. Sömnen eller bubbleget. Äh, imorgon känns nog allting bättre..


Kommentarer
Postat av: Sophia

Usch då. Den där känslan känner jag igen.. :( hoppas du mår bättre imorgon.

2007-12-28 @ 23:24:28
URL: http://kickitback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0