organhandel?

Jag drömde världens sjukaste dröm. Jag drömde att det fanns en stor byggnad nånstans och att barn blev kidnappade dit. Jag med. När jag kom dit och försökte prata med de andra barnen om hur vi skulle kunna rymma så var de helt hjärntvättade och ville vara kvar på det där stället. Det liknade ett fängelse eller en stor fabrík, helt i betong och knappt några fönster. När jag försökte rymma kom jag in i ett stort rum där det hängde kroppar upp och ner överallt som skulle på slakt. De hängde upp och ner för att allt blodet skulle rinna ut när slaktaren skar halsen av dem, på så vis var det lättare att plocka ut alla organ. Det visade sig att de som kidnappade barnen ville ha organen för att sälja dem. Allting var så tydligt & jag minns hur rädd jag var och jag bara sprang och sprang och sprang men dom kom ifatt och precis när dom skulle döda mig vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0