so this is christmas

Julstämningen infann sig inte riktigt igår, det kanske beror på bristen på snö eller så beror det på att man blir äldre och att tomten inte är lika spännande längre. Men det var i alla fall trevligt att träffa släkten, och det är väl alltid kul att få paket? Och att ge paket också för den delen, det är nästan roligare. Synd att jag var ganska fattig i jul och inte kunde köpa det jag ville till alla, men några gav jag bort i alla fall. Jag fick många fina grejer, bl.a

presentkort på H&M - TACKTACKTACK
en jättesöt ask som man kan ha smycken och sånt i
ett "smyckesträd" - skitfint!
ett örhänge som Anna hade gjort - sött
en pärlplatta av sötnosen Clara,
biljett till smashing pumpkins!!!
after eight, fyra kexchoklad, twisterpåse
badsalt / skum / oljor.

aa det var nog det. Tack för allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0