vill ha snötyngda hus, tusentals ljus

Jag ser fram emot julen faktiskt. Inte just själva julen direkt, även om det är mysigt och fint, utan att träffa alla som jag gillar. Ska fira jul med mina favoriter:

22/12 - Pappa och Pernilla + familjer
23/12 - Janne och Bernt + fler
24/12 - Mamma + resten av släkten

Det kommer bli en trevlig jul! och på juldagen ska jag förhoppningsvis parteliparta med Emmelie & lite folk. Men först, innan jag åker hem till Värnamo, kommer Clara hit och sover hos mig. Min älskade lilla sötunge. Nu måste jag verkligen stänga av datorn. Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: kajsa

vi tänkte ha vårt typ vid 2-3tiden..

2007-12-05 @ 21:36:55
URL: http://kajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0