caroline af ugglas

jag hade tre konstiga drömmar i natt.  

  • en om caroline af ugglas.
  • en om en finlandskryssning med mattias
  • en om en utlandsresa med maulin.

fick en gratis utlandsresa av min faster av någon anledning. jag fick ta med mig en kompis, och vi var tvungna att åka dagen efter, på morgonen. när vi stod på flygplatsen ringde jag min chef men fick inte ledigt. då blev jag arg, och han också. men jag åkte i alla fall. sån jävla rebell HAHA.


carolineafugglasja.


snart kommer emil och albin hit, då blir det risk. like old times.
emil skulle ta med tilltugg, och jag står för kaffet och popcornen.
det kan ju bara inte bli tråkigt! gillar de pojkarna.

grattis janne. glad för din skull. det förtjänar du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0