jerry springer.

hehe varje dag visas jerry springer show och det är nog det mest meningslösa programmet, men ändå fastnar man vid det. man vet ju att allt är uppgjort, att dom ska börja slåss och att nån ska komma in och försöka avbryta det och att jerry ska säga nåt smart så att alla tycker han är cool och klok. men ändå, det är underhållande tycker jag. det beror väl kanske lite på att jag inte har så mycket att sysselsätta mig med och att det bara går skitprogram på tv på dagarna, så jerry springer är en liten färgklick bland alla tråkiga serier. som mc leods döttrar, sjunde himlen, våra bästa år, hem till gården osv. (OKEJ, jag erkänner, jag har inget liv men det gör inget)


    


idag fyller mamma år. 41, snart är hon en liten gumma :) vi ska ut till lövö och fira lite. sen ska clara följa med mig hem så ska hon jag och emelie baka muffins. det blir en nice lördag, för sen är det melodifestivalen också! med magnus uggla. hoppas hoppas hoppas han är bra, för hittills har det ju inte varit nån höjdare bland artisterna och jag har inte hittat nån som jag hejar på riktigt mycket än.och det vill man ju ha, annars är det ju ingen mening med att kolla. eller?




igår såg vi förresten blinded by fact på navet. gick mest för att kolla för johan och goras skull. inte sån musik jag lyssnar på i vanliga fall direkt. men dan gillade det, det var ju bra det.

blinded by fact


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0