massor med saker.

idag har jag gjort massor med saker:

  • jobbat,
  • varit med mamma i Gnosjö
  • firat Filippa som fyller 17 idag, GRATTIS
  • blivit klippt av Matilda (tack!)

och när jag och mamma satt därinne på fiket, ja vem dyker upp då bakom ett hörn om inte GERDA. min älskade söta lilla Gerda från thule som jag har saknat. och jag blev så glad! henne kan man nog aldrig få för mycket av.

imorgon kommer Micke. det ska bli så roligt så! spela massa spel, äta massa mat och dricka lite öl. det kommer bli hur bra som helst.  ME LIKE MIKE BIG TIME. och jag hoppas DU vill leka med oss,  det vill du väl? sweeeeeeetiepie.




och nu är jag uttråkad och tar massa bilder på mig själv,
 i brist på bättre saker att göra.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Var det mr X du menade? Din sweetiepaj alltså? hihi.

2007-02-08 @ 22:13:37
Postat av: Kajsa

Va fin du blev i håret!!!

2007-02-09 @ 10:30:51
URL: http://kajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0