you are my sweetest downfall


jag är så arg på dig hela hela hela tiden och du har inte ens gjort nånting men jag kan inte kontrollera det och det blir bara fel hur du än gör jag vet det och det är inte min mening att klaga på dig för du är fan den mest underbara människan jag känner. och jag hatar att jag gör så mot dig. men det vet du. och ni vet, det där ordet på sex bokstäver förlorar liksom sin mening om man säger det för många gånger. och jag blir så trött på mig själv. hela jävla tiden är jag trött på mig själv. fan ta mig.

you are my sweetest downfall
I loved you first , I loved you first
beneath the stars came falling on our heads
but there just soft light, there just soft light
your hair was long when we first met

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0