15 år, ung & naiv.

idag har jag haft värsta nostalgitrippen. jag har läst h´s blogg från flera år tillbaka och jag har tänkt att jag vill ha det där tillbaka. h betydde nog mer än jag ville erkänna, men nu är det lite försent. det rann ut i sanden och nu är vi inte vänner längre.. verkligen inte som då. bad cash quartet i göteborg, kent i jönköping, liseberg och spårvagnarna. (det är över nu och jag som aldrig gillat nostalgi... ) men idag är det bara härligt att minnas och jag saknar allt.

det är väl sant det som stod på en pin jag hittade en gång "nostalgi är framtidens melodi"


Kommentarer
Postat av: Steph

Nej, eftersom jag är student får jag bättre tider, jag börjar 7 på morgonen och slutar 16.00.. :) Fast om jag vill kan jag dela upp tiden med en annan så jag bara jobbar hälften av det.:) Det beror på när jag går i skolan och så. Så det är väl det jag hoppas mest på..

2007-07-19 @ 10:10:49
URL: http://magnifique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0