febutafosho

kommer tänka på dig när jag hör "ett par splitternya blåa glänsande sockiplast tack mamma", och såfort jag hör namnet "lars". eller som vi säger "las". råttan, febbe, socki och alla dina smeknamn. "skriva moped?" "balkong" med fel betoning. "dra dit helvetet är" har du ju mobbat mig för ett antal gånger också, hehe. "ne du, jag har haft rätt mycket med bandet nu det senaste". och att vi har hotat varandra till livet några gånger var är ju roligt att skämta om nu i efterhand. hah. "jag kan döda dig om jag vill". fan vad vi har varit löjliga ibland, men vet du vad? du är min bästa vän, och säger som folket gör i kyrkan;  nu och alltid och i evigheters evighet amen


Kommentarer
Postat av: Big jan

Du är min bästa vän med febbe

2007-07-26 @ 00:38:22
URL: http://www.BBBJan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0