I´ts only everywhere, can you see that?

det känns helt overkligt att detta var sista helgen här i min lägenhet. och på onsdag bor jag inte i värnamo längre. inte i småland, inte i jönköpings län. det känns helt konstigt, som att jag inte ens ska flytta. men det ska jag, arton mil bort. och janne, du fattar inte men jag kommer sakna dig så mycket, varenda dag. och min familj.. jag blir fan gråtfärdig. och joanna, frida, eve, gabbe, toffen, björn ALLA.. ni måste komma och hälsa på mig. och klas. aah jag blir galen. men jag har valt det själv, och klart det kommer bli roligt och bra där också. men just nu är jag bara så ledsen över att lämna alla.


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag ska hälsa på dig.

2007-07-29 @ 18:38:34
URL: http://kajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0