my friends are better than yours

idag har jag varit på stigs med marc, det kändes sorgligt att gå därifrån. inte för att vi umgås särskilt ofta, men i alla fall. jag är så blödig för tillfället, och det känns som att gråten är jävligt nära hela tiden. jag vet, jag ska inte fly landet direkt och jag ska inte flytta alls långt men jag blir knäpp ändå. träffade björn & toffen innan också, och jag hade velat träffa gabbe men det blir inte så tyvärr. nu måste jag sova för ikväll ska jag träffa klas med. måste passa på att säga hejdå till alla för imorgon är jag upptagen och på tisdag ska vi städa ur hela lägenheten.

JAG KOMMER SAKNA ER ALLA. nä nu börjar jag lipa, HEJDÅ fan.

image182

(partybild från i fredags. nu ska jag tröstäta)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jg hatar att du ska flytta. kommer bli sjuuukt tomt utan dig. men jag har en plan, jag ska kidnappa dig om en vecka hehe. joejoeaction&mando fo sho! 4-evah! hehe

2007-07-29 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0