one big lie.

haha, nu vet jag vilka jag betyder något för, och vilka jag inte längre behöver slösa någon tid på. känns ändå rätt bra. och jag bryr mig inte särskilt mycket om jag ska vara ärlig.

nu är jag hos janne, datorn hemma har fått massa virus, men det håller på att fixas. ska till pappa snart och sen till kajsa & dom. ikväll hoppas jag att nikke och simon hinner titta förbi, och så ska jag se state lite med. aah, fullt upp. sen blir det att packa färdigt det sista med för imorgon ska ALLT in i lastbilen. på onsdag bär det av mot nya äventyr!


Kommentarer
Postat av: kajsa

du måste ändra där nere till vänster i din blogg om vilka bloggar du läser. katrin har väl bytt efternamn nu... eller? fru schulman heter hon... hihi

2007-07-31 @ 11:24:58
URL: http://kajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0