sista dagen innan dårevall.

imorgon ska jag tillbaka till årevall, och faktiskt så ser jag fram emot det lite. det är så drygt att bara gå hemma och inte göra nånting vettigt. borde packa och städa, men jag har ingen ork.

nu är det inte alls långt kvar, och jag drömde om flytten inatt. det var så fint och det kommer bli bäst att få bo med emelie i en stooor lägenhet. skönt att komma bort från värnamo ett tag och kul att träffa massa nytt folk. fast jag är såklart nervös. skitnervös! btw så får ni alla komma på utflyttningsfesten nästa helg. roligare ju fler det kommer, och jag vill träffa så många som möjligt innan jag flyttar från V to the MO, jao!

ah jag vill ha onsdag nu för onsdag = lön.

idag ska jag leka med klas! roligt roligt. och nu ska jag dricka kaffe, byebyebitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0