sömnlöst part two.

jaha. nu är jag hemma igen och som vanligt kan jag inte sova här. i spanien kunde jag sova, trots alla ljud, trots bilar som tutade och fulla holländare som skrek. det kanske är det som är problemet? att det är för tyst här. jag har haft det bra i alla fall.

ikväll har jag fått träffa några av de mest saknade. (jag är så löjlig och saknar folk sjukt mycket trots att jag bara varit borta i tio dagar). jag träffade janne en snabbis och gav han lite presenter. snyggaste tröjan ever, haha. sen träffade jag k som jag har tänkt mycket på. vi kollade på när lammen tystnar och det var mys. efter det åkte jag och fridis som vanligt till bredasten och köpte fett.

jag vet inte om jag ska jobba imorgon. aktiv har inte hört av sig så jag hoppas på ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0