inflyttningsfest.

igår hade blom och gabbe lite inflyttningsfest och det var väldigt trevligt. lite "lågstadiedisco" som blom uttryckte det, med chips och godis. det var bra grejer det! fast avslutningen blev dock inte lika bra, vi gick i ösregnet och blev helt dyngsura. när vi tillslut kom hem upptäckte vi att nycklarna låg i den andra jackan som dan hade glömt hemma hos gabbe och blom. vi fick sno en stol från grannen och ställa under köksfönstret och sen klättrade jag in. lite äventyr i natten är väl aldrig fel. eller jo, ibland är det faktiskt det.


   
blom - gabbe - jag & toffsi - jag och min bitch
  
för mer bilder, klicka här


Kommentarer
Postat av: Bubbelgum

Tack för igår MF!

2007-06-17 @ 11:37:39
Postat av: Dirty:Rowa

va fan är naken bilderna på mig & toffen?

2007-06-17 @ 15:14:48
Postat av: Toffen

Naken bilderna tog jag bort till min "privata" samling.
Kommer finnas tillgänglig på eBay inom kort.

2007-06-18 @ 15:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0