jag är töntig. men glad.

173777-161

aaw. and i know why. ska inte ta ut glädjen i förskott. det ska man aldrig göra, men jag kan inte låta bli just nu. allt är så bra. om tolv dagar åker jag till spanien. om 38 dagar flyttar vi. nästa vecka får vi förhoppningsvis se våran lägenhet. jag tror den kommer vara finast.


by the way skickade emelie en text av marcus birro som hon tyckte stämde in på mig, haha.

Midsommaren startade tidigt hemma i lägenheten på Nordhemsgatan. Fönstret på sin hake. Regn i luften. Kallt. Vi drack. Kvar i stan. Vi drack alltid och var alltid kvar i stan. Vart skulle vi ta vägen?

Kommentarer
Postat av: Steph

hänt nått speciellt, darla?

2007-06-25 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0