när du får oväntat besök.

idag på jobbet satt jag som vanligt vid en maskin och lyssnade på min ipod i godan ro och var i min egna lilla värld. maskinen hade fungerat bra hela dagen, och allt var lugnt och behagligt för jag hade en fläkt och slapp svettas som de andra gjorde. helt plötsligt börjar det ösregna varmt vatten på mig och jag fattade först inte vart det kom ifrån, men så tittade jag uppåt och såg att det sprutade vatten åt alla håll från min maskin. och nu menar jag inte lite vatten heller, utan hur mycket som helst. jag fick panik, för jag har ingen aning om hur man ska göra när det sprutar vatten från maskinen eftersom det inte ska inträffa. så jag skriker på anders som kommer rusande och räddar situationen.

man känner ju sig lite extra dum när man är inhyrd för då har folk en tendens att göra sig lustiga över det, men det är väl sånt man får ta. he he. jag kanske bara inbillar mig. men anders fixade i alla fall maskinen och jag fick lugnt jobba vidare.. i mina blöta kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0