sleeping beauty?

i lördags råkade jag bjuda med mig två killar hem på efterfest. när jag, joanna och dom två började gå hemåt mig kom jag på att jag inte ville ha dom här så jag började springa som fan. när jag kom hem stod dan utanför och jag skrek "skynda dig in, vi måste låsa, dom kommer". hahhaa. men sen öppnade dan dörren för joanna var ju med och det hade ju varit lite taskigt att strunta i henne. medans dom satt här inne på mitt golv låg jag och mumlade i sängen att "jag vill inte ha några okända människor här när jag vaknar" fan vad icke välkomna dom måste ha känt sig. men tydligen tar folk inte åt sig av vad jag säger för nu har den ene av dem skrivit "nämen är det inte sleeping beauty?=)". och det är väl lika bra det. i vissa situationer, när man inte beter sig som man borde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0