today is the greatest day.

idag har jag varit ute och gått rätt mycket med min ipod, det är härligt. jag älskar solen och skulle gärna vilja att det alltid är sommar. det känns bättre på sommaren. eller våren. fikade med janne med, det var bra. han är fin och snäll

173777-139

imorgon jobbar vi tolvtimmarspasset. det känns lite drygt att tänka på det, så jag ska försöka låta bli. får se fram emot helgen istället. ska ut till mamma imorgon och leka lite med clara och sen ska jag sova där. på lördag ska jag vara med gabbe, plus att jag ska träffa björn också. long time no see. börjar närma sig flytten mer och mer, och jag vill träffa alla innan jag flyttar. kom på kaffe hörrni.

Kommentarer
Postat av: evy

jag vill ha kaffe nu!!!!!

2007-06-18 @ 14:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0