jag är dålig.

jag är dålig på att ringa alla som jag vill träffa.
JAGORKARBARAINTE.
jag orkar inte umgås, vara trevlig & social. med vissa känns det inte så.
med vissa kan man bara vara, utan att anstränga sig för mycket.
och det är er som jag umgåtts med de senaste månaderna.
men jag har inte glömt er andra.
jag har bara ingen ork att ta tag i de där telefonsamtalen
som i och för sig borde ringas nu.   

fast vi vet väl ändå vart vi har varandra va?
man umgås ju flitigare vissa perioder,
men inte är man desto sämre vänner för att man inte ses lika ofta?

image29

nicklas, dig saknar jag så jag dör snart. i´m going bananas!
VI MÅSTE TA TAG I DETTA OCH TRÄFFAS SNART!
det är ju ändå inte så jättelångt emellan oss.
men jag blev glad av ditt telefonsamtal i fredags. du är bäst!

åh. jag har ingenting att göra.
jag saknar D. kom hem nu då! & ring mig ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0