just idag mår jag bra.

just idag är jag stark, just idag mår jag bra
jag har tron på mig själv på min sida

- dom kallar oss mods

jag får såna nostalgikänslor! alla fester hos emelie i värnamo, alla bakisdagar, alla gånger man gjort dumma saker, alla fester i forsheda,den gången vi somnade vid nio och vaknade på morgonen och undrade vart alla tagit vägen. när vi åkte till danmark jag & emelie. första gången vi umgicks på riktigt! bara vi. och sen åt vi pizza och drack öl på balkongen. och vårt första hultsfred ihop - 03. vi startade en klubb. "alla vi som hatar tältpinnar". haha. ja, det finns så många härliga minnen, och till hösten kanske vi bor ihop. det vore underbart.

jag.    vi,

Kommentarer
Postat av: magz

gulliga ni är! god natt!puss

2007-03-22 @ 01:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0