nuttin´ much.

5 album i min iPod.
hole - celebrity skin
weezer - the green album
anthony and the johnsons - I´m a bird now
kristian anttila - innan bomberna
queen - greatest hits II


5 filmer jag har sett nyligen.
the boondock saints
kopps
natt på museét
wallander - hemligheten
beck - advokaten

5 trevliga saker som har hänt nyligen.
våren har kommit
skickat in bilder på framkallning
burger king i lördags var bäst (och buzz)
träffat Dan
vi fick låna en bil till lager157 på fredag

5 mp3-filer i min spellista.
blocparty - helicopter
david & the citizens - song against life
regina spektor - on the radio
ed harcourt - fireflies take flight
queens of the stone age - no one knows

5 böcker jag har läst nyligen.
anne holt - det som aldrig sker
åsa larsson - det blod som spillts
michael connelly - fällan
maria eriksson - mias hemlighet
håkan nesser - skuggorna och regnet

Kommentarer
Postat av: maaaaagz

jooooo men komigen , det är klart du kommer på nått. jag kan komma på en grej direkt, typ att du aldrig var på gympan och ändå fick G, ocg var nära att få VG hahah. ja härliga gympaminmnen vi har. not. knappt några minnen alls.minns bara gymmet där vi slappade och spelade pingpongspel :D HAHA

2007-03-28 @ 17:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0