Påryd.

nu är vi hemma från påryd. det har varit trevligt. jag och kajsa sjöng vackert i bilen på vägen hem. dan ville dock inte vara ken, men jag och kajsa klarade av den uppgiften så fint ändå. sjöng alltså massa aqua & sånt. hehe

vi har mest spelat massa spel i helgen. risk, tp och mastermind. och Dan & Adam spelade Fifa. sen såg vi såklart på MELODIFESTIVALEN. hejade nog mest på sarah. ville inte att the ark skulle vinna i alla fall. dom är överdrivna. men dom klarar säkert den uppgiften bra, känns som att man måste sticka ut lite i den tävlingen.

på ditresan hörde jag kajsa svära för första gången i hela mitt liv. hon sa "fan".och blundade. vi höll på att krocka. jag hävdar fortfarande att jag hade allting under kontroll men dom tror mig inte. 

bilder från helgen finns i bilddagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0