utmanad.

blev utmanad av magda

♥ Spelreglerna;
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. när jag sover så vaknar jag ibland av att jag har händerna uppsträckta och liksom gnider dom mot varandra som när man tvättar händerna. jag vet inte varför jag gör det, och när jag vaknar ibland så känns det lite pinsamt. särkilt om det är någon annan i rummet, för oftast kollar dom konstigt på mig då.

2. jag pratar högt för mig själv när jag sitter vid datorn. (mest svordomar)

3. skriker så fort nån säger emot mig, eller så fort jag inte får som jag vill.

4. fick nästan VG i gympa, trots att det enda jag och magda gjorde var att sitta i styrketräningsrummet och prata skit. ibland, men det var ytterst sällan, spelade vi pingis.

5. vet inte om detta är så underligt, men jag litar blint på människor tills dom bevisar motsatsen. alltså att dom INTE är värda att litas på. och oftast, tyvärr, upptäcker man att dom inte var värda ens förtroende.

6. jag kan inte säga att någon är ful och mena det. visst, jag kan säga att folk är fula, men när jag tänker efter så får jag dåligt samvete och säger att "nää men han/hon var väl inte så ful". jag får dåligt samvete så lätt!

jag utmanar: gabbe kajsa eve fillan abs & mia

Kommentarer
Postat av: Juha

Oj va problem du hade... =)

2007-03-31 @ 13:42:03
Postat av: magz

hahah. ja du gympan var ju särklass det slappaste ämne vi hade på VÅRT schema iaf haha. puss

2007-04-01 @ 01:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0