en dålig dag?

alltså okej, det finns en man på mitt jobb som alltid är jävligt otrevlig och spänd. i början tänkte jag att "han har väl en dålig dag som alla andra kan ha ibland" men nu har jag kommit på bättre tankar. för hur rimligt är det ATT HAN ALLTID HAR EN DÅLIG DAG? och varför måste han låta det gå ut över alla andra? eller är det möjligtvis så att det är mig han tycker illa om? han är i alla fall en gris, och jag har bara sett han skratta en gång. och då var det antagligen av skadeglädje.

jag har också tänkt på en oroväckande sak som gör mig rättså rädd. en kusin till har fått cancer nu. den fjärde släktingen på pappas sida. plus att mormor och morfar dog i cancer. det är skrämmande..

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0