jag blir lite upprörd

173777-93

Special: Så blir du
snyggast i sommar

alltså, jag vill inte bli arg för såna här saker. eller det är ju rätt bra att bli det, men jag vill inte vara nån sur jävel som alltid ska påpeka att sånthär är fel, för folk borde fatta det själva. men vafan, är det verkligen sådär man ska se ut? dom är ju för fan smala som plockepinn. jag tycker faktiskt att det är lite äckligt att aftonbladet publicerar såna här artiklar. men aftonbladet har väl egentligen aldrig haft särskilt hög moral eller bra värderingar. men vilken skvallerblaska ha det egentligen? för jag ser sannerligen aftonbladet som en skvallerblaska nowadays. i stil med se & hör och hänt extra.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller helt klart med dig på denna punkt!!

2007-05-28 @ 10:35:52
URL: http://missjenn.blogg.se/
Postat av: Dirty:Rowa

Nice!!! =)
Men det ska finnas lite kurvor.. Du vet något att ta på..

2007-05-28 @ 11:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0